Jump to content

ICM-KLM ist fertig


Recommended Posts

Hallo allen,

Diese Reihe von niederländischen ICM-Zügen mit KLM-Signatur habe ich für ein weiteres Eisenbahnspiel namens Rule The Rail gemacht. Mit Hilfe von Bahnland habe ich sie so umgebaut, dass sie in 3D MS laufen können. Leider nicht innerhalb der Spezifikationen, wie ich gelernt habe. Da die ursprünglichen Modelle schon sehr aufwändig entwickelt wurden (ich habe die Original NS Farben und die Martinair Farben auch), werden sie protzig nicht als Online Modell akzeptiert. Für diejenigen, die es sowieso gerne haben, kann ich die X-Dateien zum Download bereitstellen.

Trotzdem werde ich es probieren...:D

Hello everybody

This set of Dutch ICM trains with KLM signature i made for another rail game called Rule The Rail. With the help of Bahnland i converted them to be suitable to run in 3D MS. Unfortenatly not within the specifs as i learned. Since the original models allready took a great effort to develop ( i have the original NS colors and the Martinair colors also) they probebly will not be accepted as an online model. For those who wold like to have it anyhow, i can put the x-files up for download.

but ill try it anyhow....

KLM1.jpg

KLM2.jpg

KLM3.jpg

KLM4.jpg

KLM5.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...