Goetz Geschrieben 29. Mai Geschrieben 29. Mai (bearbeitet) example layout removed - didn't work reliably at the point where the two cars where joined up sorry! Bearbeitet 29. Mai von Goetz
Leslie Geschrieben 29. Mai Autor Geschrieben 29. Mai See this: Step 1: "not connected" vehicles are right to left, first is slow, last is fast. All couplers and smooth off. Step 2: turnout is changed. First vehicle moves all other "not connected" vehicle to other route:
Goetz Geschrieben 29. Mai Geschrieben 29. Mai (bearbeitet) a switch point doesn't solve your problem, Leslie The vehicles are not coupled, but they behave like one consist (one train) at switch points. Bearbeitet 29. Mai von Goetz
Phrontistes Geschrieben 29. Mai Geschrieben 29. Mai vor 3 Stunden schrieb Leslie: "coupled vehicles" Who says this? You vor 6 Stunden schrieb Leslie: if vehicle.couplers[1].connectedCoupler ~= nil then local v = vehicle.couplers[1].connectedCoupler.vehicle.targetSpeedAbs vehicle.couplers[1].connectedCoupler.vehicle.targetSpeedAbs = vehicle.targetSpeedAbs
Leslie Geschrieben 9. Juni Autor Geschrieben 9. Juni I tried getVehicleGroup() for this and failed. All groups are from 1 members. I am not use couplers so there is not grouped vehicles? Even if they are compressed and moving together? Then what is getVehicleGroup() for? And how to determine whether if vehicles are compressed together?
Empfohlene Beiträge
Erstelle ein Benutzerkonto oder melde dich an, um zu kommentieren
Du musst ein Benutzerkonto besitzen, um einen Kommentar verfassen zu können
Benutzerkonto erstellen
Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen.
Neues Benutzerkonto erstellenAnmelden
Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde dich hier an.
Jetzt anmelden