Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

1119926487_MrklinCrane.thumb.jpg.45a7d883276fb93bbdd4a5e8bf422cbe.jpg

FD62A83A-D4F9-4346-AB52-F8360CE65DDD

Hello, 
First thank you all for the likes in the catalog concerning this demo. I changed it a little today.
The event "Crane finished lifting/lowering" is now enabled when the first object is taken. And disabled when the crane has finished all the work.
So if someone is playing manually with the crane, it will not go crazy anymore because that event is triggered. :D

Hallo, 
Zunächst vielen Dank für die Likes im Katalog zu dieser Demo. Ich habe sie heute ein wenig verändert.
Das Ereignis "Kran beendet Heben/Senken" ist jetzt aktiviert, wenn das erste Objekt genommen wird. Und deaktiviert, wenn der Kran die ganze Arbeit beendet hat.
Wenn also jemand manuell mit dem Kran spielt, wird er nicht mehr durchdrehen, weil dieses Ereignis ausgelöst wird. 
Übersetzt mit www.DeepL.com/Translator (kostenlose Version)  :D

Mit freundlichen Grüßen, kind regards, Herman

Edited by Herman

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...