Jump to content

Curt84328

Members
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

About Curt84328

  • Birthday 10/19/1959

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I hope these help.
  2. Vielleicht sind die Texturen nicht ganz richtig, aber ziemlich nah, und es sieht bis jetzt gut aus.
  3. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    No link, they are from my personal collection there are about 100
  4. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    some very old railroad photos taken in the 1860s Laying the last tie Thomas Hill Painting, driving the last spike Promontory, taken from top of Jupiter East Meets West. (Celebration Photo) Iron Tressle in Wyoming, Note the passenger cars. Iron Tressle. three locomotives to pull 2 box cars. Dale Creek in Wyoming. 500 ft long, 150 ft tall Jack Casement construction train Casement train 2 (These trains carried all the supplied needed, including mobile towns) Cleaning out a cut Rail Bending Crew Curving Iron Rail at Humboldt, Nevada.
  5. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    kommt jetzt Curt84328 mit Hut in der Hand (bedeutet in bescheidener Weise), um um Verzeihung zu bitten, dass er bei einigen Details von Reinhards 119er Modell wählerisch war. Ich habe dem Original eine 9,5 von 10 Punkten gegeben, aber mit den Korrekturen ist es jetzt 10+. wie Reinhard sagte, habe ich ihm von PM gedankt. "Ich habe gerade die Lokomotive und die Ausschreibungsmodelle gesehen und untersucht, die du entwickelt hast. Du hast es total geschafft. Das Erscheinungsbild jeder Variante ist perfekt. Ich habe schon seit einiger Zeit mit der Idee gespielt, sie zu erstellen, aber es fehlte mir das Wissen. Du hast fantastische Arbeit geleistet. Bravissimo." Ich weiß, dass es schwierig ist, Objekte zu modellieren. Ich habe es versucht und bin kläglich gescheitert, Nochmals ein großes Dankeschön für die Arbeit jedes Modellbauers. Übersetzt mit www.DeepL.com/Translator
  6. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    I have created a gleistextur to give the appearance of 1869 Union Pacific Track. I am waiting on Neo so that I can release it to everyone. This is actual trackage at Promontory, Utah. The Ties (Sleepers) are hand cut and shaped. The Rails are Iron, not Steel. Here is a section of track in MBS. here is detail. One tie pieces, 2 tie Pieces, and some without trackbed. The ones without trackbed can be used for Central Pacific Track. just manually add gravel.
  7. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    https://drive.google.com/open?id=1in2dTp3zIPHqvOPKgk-k7_P1wOp426VW
  8. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    Ich möchte mir die Zeit nehmen, Reinhard für seine ganze Arbeit zu danken. Es ist wirklich unglaublich, was er getan hat, obwohl ich wählerisch bin, schätze ich wirklich alles. Ein wenig Erklärung für die Bilder, Johnny Appleseed stellt eine West-Expansion dar, und passt somit wirklich zu der 119er Lokomotive, da die Union Pacific im Prozess der West-Expansion war. Die Bilder auf dem Tender sind besonders repräsentativ für die großen Flüsse (Missouri und Mississippi) in den Zentralstaaten der USA bis zu den Bergen im Westen. (From the Rivers to the Mountains) Reinhard, ich möchte den Leuten von Golden Spike deine Arbeit zeigen. Sie würden es sehr zu schätzen wissen. Maxwei. Ich wünschte, ich könnte mehr zur MBS beitragen. Ich habe eine benutzerdefinierte Track-Textur, die zu 119 passt, und werde NEO bitten, sie zu veröffentlichen. Ich weiß einfach nicht, wie ich es hochladen soll. (Applaus für jeden, der Modelle kreiert) Übersetzt mit www.DeepL.com/Translator
  9. In the US, People did not really try to perfectly match locomotive size and size of cars. if it was pre 1940s, it went together regardless of years. That's a nice Central Pacific / Southern Pacific picture. Thanks Maxwei.
  10. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    The 119 sand dome picture was taken oct 2016 as were the others. the sand dome has always been Johnny Appleseed. Johnny helped move the frontier west as did the railroad. https://en.wikipedia.org/wiki/Johnny_Appleseed as to the stars on Jupiter. looks like the paint crew messed up that winter in 2015;
  11. The issue is a matter of time periods. Reinhard's Locomotives are from the 1860s This excellent model by seehund is closer to the 119 time period. it has passenger cars.... These passenger cars are perfect scale for the 119 and Jupiter Maxwei's passenger car is from about 1900 and is from a different time.
  12. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    This is getting super detailed, and it may not be worth changing, but I noticed the following. Dieses erhält super detailliert, und es kann nicht wert sein, geändert zu werden, aber ich beachtete das folgende.
  13. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    A fun picture the track is my texture. it creates trackage just like UP Track from 1869
  14. Curt84328

    Modelle von Reinhard

    Jupiter from just outside the cab. again, superb work
×