Jump to content

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Hallo arnyto

vor 1 Stunde schrieb arnyto:

you are very fast and good, !!! What are your next project in train? I will be happy to know what will come!

Thanks a lot.. my next project , i think, will be the Vectron as single Modules for Installing in a factory...

lg max

Geschrieben

Hallo Max,
immer wieder interessant, was die Textur aus so einer Lok machen kann. Auf dem letzten Bild kann ich mich mit der Lok schon anfreunden (und nicht nur mit der Grünen).
Und mit der Ölpumpe wundert's mich wieder, wie schnell so was gehen kann. Da stürzt du dich einfach ohne Rücksicht auf Verluste drauf. Da merke ich, wie viel mir noch fehlt.

Gruß
  Andy

Geschrieben

ok top, if think your prefer locomotive than wagon? I think it miss some classic wagon like these in the game. The last picture is a x73500 and it works in FRANCE and ALLEMAGNE so it will be good in the game :)

I will love to create that myself but it could be a long long long work ;)

téléchargement.jpg

CH23.jpg.f2e62257e7d0d92e2206710ae44746d5.jpg

téléchargement (1).jpg

Geschrieben

Hello @arnyto,

that's a good idea to try it yourself! The best 3D model editors for these models are either SketchUp from Google or Blender.

Here in the forum you will get any help for both programs

Greeting
Reinhard

Geschrieben (bearbeitet)
vor 19 Stunden schrieb arnyto:

téléchargement.jpg

Vielleicht kann es auf der Kesselwagenbasis gemacht werden. Es ist ein kleines Bild ... haben Sie den Namen oder etwas anderes, um im Internet weiter zu suchen?

@arnyto Peut-être que cela peut être fait sur la base kesselwagen. C'est une petite image ... avez-vous le nom ou quelque chose d'autre à rechercher sur Internet?

Hubert

Bearbeitet von hubert.visschedijk
Geschrieben

Hello  @Reinhard . Yes i will try to do something but i haven t a lot of time because my job is very present actually! But someday i will download sketch up and i will try!

When i ask if someone want to create stuff, it s just for the pleasure to see it on the game but i have a big respect for you and the other creative people!

Geschrieben (bearbeitet)

Hallo zusammen, hab noch 3 Variationen...

Neusser Bahn
Regental Bahn
Mittelweserbahn
for.thumb.jpg.afde6fa6611aff59976f7422f8615c9f.jpg

und die letzten 3 auf "alt" getrimmt
for1.thumb.jpg.9cb6cd110790352e50264d63b902763a.jpg

lg max

Bearbeitet von maxwei
Geschrieben

Hallo mMax,

gelungene Überraschung. Und auf alt getrimmt sehen die ja noch realistischer aus. Das hast Du Dir ja selbst Konkurrenz in Sachen "Abnehmer" der Loks geschaffen. Gut, dass Du nicht auf Umsatz und Gewinn achten musst, sondern "nur" auf Bedarf.:)

Gruß

streit_ross

Geschrieben (bearbeitet)

Hallo zusammen, Danke für die Likes und netten Kommentare:D.

Die gesamte Flotte wurde hochgeladen und wartet jetzt auf Freigabe.
for1.thumb.jpg.be4d5b23a460827c56438f9fe0a35bd1.jpg

lg max

Bearbeitet von maxwei